czwartek, 28 marca 2013

Szydełkowanie, czyli troszke mojej mody.

Tak jakoś spontanicznie postanowiłam podzielić się z Wami moimi małymi "tworami", czymś, co bardzo często zajmuje mój wolny czas, a mianowicie, szydełkowanie. Póki co, pokaże Wam kilka mniejszych i prostszych szydełkowych rzeczy stworzonych przeze mnie, ale myśle, że już niedługo zobaczycie więcej :)

Szydełkowanie od jakiegoś czasu jest moim sposobem na odrobine swojego własnego stylu, aby nie zostać klonem. Jako, że nikt mnie tego nie uczył tylko doszłam do tego sama, to są to dość proste rzeczy ale i ciekawae i oryginalne :)



 Mój malutki model w czapce "beanie" z pomponem i wielokoloroym kominie, też z pomponikami.



Kolejna czapa mojego maluszka to "Ciasteczkowy potwór" z daszkiem, na wiosne w sam raz. Znów ja, prezentuje Wam neonkową czape z czubem ;) A na końcu oczekujący słonecznego lata kapelusz z szerokim rondem, wygląda prawie jak słomkowy :) Oby jak najszybciej byłą okazja w nim pochodzić!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz