sobota, 9 marca 2013

Czas się przedstawić :)

Na początku serdecznie Witam! 
Chcąc dzielić się z Wami sobą i swoją "codziennością" wypada się najpierw przedstawić i powiedzieć chociaż kilka słów o sobie. 
Na imię mam Ilona, podobno wybrała babcia, niestety nie miałam okazji osobiście jej o to zapytać. 
Mam za sobą już kilka pięknych wiosen, taaak wiosen bo wiosenny kwiecień to mój miesiąc. 
Moja codzienność to kilka etatów, pierwszy i drugi to moje póki co najważniejsze, czyli bycie żoną i mamą. Piękna rzecz ;)
Kolejny to tzw. "kura domowa", szkoląca się kosmetyczka, pani-wynalazca i starająca spełniać się w pełni 100% towa kobieta...
Z czasem poznacie mnie bliżej...

A tymczasem mam do zaprezentowania mini stylizacje, na ciepło-zimny sobotni spacer. 



Dookoła za dużo szarości, za dużo zimy, potrzebny był akcent przywołujący wiosne, u mnie w postaci spodni firmy Bershka i szala w krate z H&M. Mam też na sobie swój ukochany płaszczyk G-STAR, zawsze najlepszy! Biżuteria New Look, buciki z frędzlami-zakupione w UK, w "bylesklepie" ;) niby zwykłe a jednak je uwielbiam.

  

Na zdjęciach z moją małą miłością- synuś Borysek, jego tez na pewno niedługo przedstawie, jakby nie było jest to jedna z najważniejszych osób w moim życiu, która nie tylko je wypełnia ale i nadaje mu sens.


1 komentarz: