środa, 17 kwietnia 2013

Kolejne dwa tygodnie- kolejna TOP LISTA.

Kolejne dwa tygodnie za mną, czas płynie jak szalony. Przyszedł czas na kolejne- "to co lubie i polecam".


Zaczne od tego, od czego codziennie zaczynam swój dzień. I powiem Wam że za każdym razem jak tylko dopadam swój ukochany kubek, widoczny na zdjęciu( ma idealne proporcje, tylko z niego pijam!) to przychodzi mi do głowy tekst piosenki, który jest jakby pisany przeze mnie: '' Kawa, moja wspaniała kawa, nikt zabierać jej nie ma mi prawa" :) Jestem miłośniczką kawy sypanej z rana(ulubionej chyba nie musze podawać ;)) a Inki na inne pory dnia. Zawsze z mlekie, nigdy z cukrem. Uwielbiam kawke i wszystkie wspaniałe osoby, które ją ze mną pijają.


Jest kawa, to i musi być coś do niej. Haagen- Dazs o tych lodach pewnie niejeden z Was już słyszał. Wybór smaków jest ogromny, jednak mój ulubiony to Strawberry cheesecake, Coffe i Baileys. Są przepyszne, mimo tego, że opakowanie jest niewielkie to są bardzo syte, świetne są kawałeczki, czekolady, serniczka, karmelu czy ciasteczek w zależności od spożywanego smaku . A co najważniejsze te lody nie zawierają  ani sztucznych barwników, ani substancji konserwujących. Wśród wszystkich lodów dostępnych w naszym kraju(poza Zieloną budką- orzechowymi) te są zdecydowanie najlepsze. Ich cena nie jest niska ale od czasu do czasu można się troszke porozpieszczać.


Kolejna rzeczą którą wręcz uwielbiam są... gwiazdy, ale nie te z seriali, czy pierwszych stron gazet. Każdy z Was teraz pewnie zastanawia się niby dlaczego? Tak naprawde, do końca sama nie wiem. Na pewno w dużym stopniu za ich kształt, pewnie dlatego też zdecydowałam się na tatuaż o takim kształcie na swojej prawej stopie, a i może kiedyś jeszcze jakaś gwiazdka na moim ciele zawita. Ale tak naprawde uwielbiam gwiazdki za to, że gdy jest ich mnóstwo wieczorem na niebie to ludzie mawiają, że na następny dzień będzie słońce i piękna pogoda. Są takim pozytywnym znakiem i kiedyś, przez dlugi czas gościły nad moim łóżkiem,  w formie fluorescencyjnych naklejek. Naprawde zasypia się wtedy z nadzieją na cudowne jutro!



Na końcu mojej dzisiejszej top listy- truskawki. Kupione wczoraj i wbrew tego, czego się spodziewałam, naprawde smakują jak truskawki. Skusiłam się na nie, nie tylko przez ich niezwyle smakowity wygląd ale i dlatego, że wreszcie są w sklepach, a ja uwielbiam się nimi zajadać jak tylko przychodzi truskawkowy sezon. I caaaałe szczęście, że nie mam uczulenia, jak niektórzy moi znajomi, bo latem chyba cały czas chodziła bym z opuchniętą twarzą, tak bardzo lubie truskawki :) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz